براقیت و زیبایی ماشین

براقیت و زیبایی ماشین

براقیت و زیبایی ماشین

براقیت و زیبایی ماشین

فروشگاه لوازم خودرو گنجی لوکس خودرو

فروشگاه لوازم خودرو گنجی پخش مرجع تخصصی نقد و بررسی و فروش اینترنتی کالاهای مرتبط با خودرو، لوازم لوکس خودرو در ایران است.این فروشگاه یکی از زیر مجموعه های شرکت ابتکارآوران امن می باشد که وارد کننده، پخش کننده عمده و دارای نمایندگی رسمی برند های محصولات خوشبو کننده  ماشین و خانگی ، اسپری ها و سایر محصولات نظافت و نگهداری خودرو می باشد.

لوکس خودرو واکس براق کننده و محافظتی با ایجاد سطحی ابریشمی برروی سطح بدنه خودرو شما با طول عمر بالا از رنگ بدنه در مقابل عوامل جوی و اشعه ماورای بنفش به خوبی محافظت میکند. 

لوازم لوکس خودرو پولیشی نرم بوده و خط و خش های جزئی و چین خوردگی رنگ را از بین میبرد، قابل استفاده بر روی همه رنگ های بدنه بوده و با  طریقه ی مصرف آسان خود مناسب برای نمایشگاه هاست.

لوکس خودرو دارای خاصیت آنتی استاتیکی و آبگریزی بدون ایجاد کوچکترین لکه حتی روی رنگ های تیره می باشد.گنجی پخش با در اختیار داشتن سهم عمده‏‌ای از بازار لوازم مصرفی و تزیینی لوکس خودرو در ایران با تنوعی بسیار بالا از برندهای مختلف، در همراهی مشتریان در فرآیند خرید و حفظ جایگاه بی‏‏‏‌طرفانه در میان آنها، نهایت تلاش خود را می‌‏‏کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.