براقیت و زیبایی ماشین

براقیت و زیبایی ماشین

براقیت و زیبایی ماشین

براقیت و زیبایی ماشین

سوناکس


فروشگاه لوازم خودرو گنجی پخش مرجع تخصصی نقد و بررسی و فروش اینترنتی کالاهای مرتبط با خودرو، لوازم لوکس خودرو در ایران است. فروشگاه لوازم خودرو گنجی پخش از هرگونه تلاشی برای پایین آوردن بهای تمام شده کالای خریداری شده و بالاتر بردن کیفیت خرید مشتریان خود دریغ   نمی‏‌کند و همواره تلاش می‏‌کند تا در طول فرآیند خرید یعنی پیش، حین و پس از خرید، بیشترین ارزش را برای کاربران و مشتریان خود خلق کند. کالاهای خودرویی مانند اسپری داشبورد، اسپری های لاستیک، موتور شوی، تمیز کننده های سقف و صندلی، واکس و پولیش، کفی ماشین، روکش فرمان ، خوشبو کننده و دستگاه پولیش ماشینگنجی پخش با توجه به اینکه واردات بسیاری از کالاهای سوناکس موجود در سایت خود را بر عهده دارد ، فروش عمده با نازل ترین قیمتها را نیز به  سراسر ایران انجام می دهد.

فروشگاه لوازم خودرو گنجی پخش یکی از زیر مجموعه های شرکت ابتکارآوران امن می باشد که وارد کننده، پخش کننده عمده و دارای نمایندگی رسمی برند های محصولات خوشبو کننده  ماشین و خانگی ، اسپری ها و سایرر محصولات نظافت و نگهداری خودرو می باشد. 

با تنوعی بی‌نظیر از برندهای سوناکس-sonax فروشگاه لوازم خودرو گنجی پخش با در اختیار داشتن سهم عمده‏‌ای از بازار لوازم مصرفی و تزیینی لوکس خودرو در ایران باا تنوعی بسیار بالا از برندهای مختلف، در همراهی مشتریان در فرآیند خرید و حفظ جایگاه بی‏‏‏‌طرفانه در میان آنها، نهایت تلاش خود را می‌‏‏کند.sonax کاربران و مشتریان می‏‏‌توانند با حق انتخابی بسیار بالا و با دریافت اطلاعاتی کامل برای انتخاب درست کالای مورد نظر خود، را بررسی کنند و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب سوناکس و خرید کنند. همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات، شایسته مشتری است.

همواره یکی از اولویت‌های گنجی پخش، تولید و ارائه محتوای فنی مورد نیاز کاربران با بالاترین استانداردها، sonax برای تسهیل در فرایند پیش از خرید آنهاست. برای گنجی پخش سوناکس بسیار مهم است که کاربران وسناکس آن، کالای تخصصی مورد نیاز خود را به درستی و با دقت بالا و بیشترین سهولت انتخاب کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.