براقیت و زیبایی ماشین

براقیت و زیبایی ماشین

براقیت و زیبایی ماشین

براقیت و زیبایی ماشین

اسپری لاستیک گنجی پخش


اسپری براق کننده لاستیک دیگر نیازی به زحمت زیاد برای ایجاد براقیت و محافظت و حفظ رنگ مشکی لاستیک نیست اسپری ، اسپری نو کننده لاستیک بوده و استفاده از آن نیز بسیار آسان می باشد فقط کافیست روی تایر اسپری کرده و اثر آن را با دستمال پاک کنید. فرمولاسیون جدید استفاده شده در ساخت تضمین کننده برگشت رنگ تایر به حالت قبلی و مثل روز اول (نو) است این محصول سخت و کهنه ترین لکه‌ها را تمیز کرده در عین حال به لاستیک خودرو شما هیچ آسیبی نمی زند.

از دیگر قابلیت های این محصول می توان به جلوگیری از تغییر رنگ و کهنه شدن تایر، پاک کننده چرک، لکه، خاک، دوده،  گرده لنت ترمز(آزبست لنت) بوده و قابل استفاده برای تایرهای دور سفید نیز می باشد. 

اسپری براق کننده لاستیک محافظ و تمیز کننده با ماندگاری طولانی و استفاده آسان بهترین گزینه برای خرید و انتخاب کسانی است که به خودرو خود اهمیت می دهند.

اسپری لاستیک کف محصول ترکیه این محصول براقیت و تیمزی را به تایر های خودرو شما باز میگرداند.

اسپری لاستیک پس از انجام اسپری بروی تایر خودرو شما با ایجاد کف فراوان (فوم) و قدرت نفوذپذیری بالا کلیه آلودگی و اثرات آن را کاملا پاک کرده و پس از محو شدن کف ، لاستیک را کاملا براق می نماید.

با استفاده از اسپری لاستیک کف دیگر لاستیک های خودرو شما ترک های ریز برنداشته و مقاومت و طول عمر آنها افزایش می یابد. اسپری لاستیک می بایست حتما قبل از مصرف بخوبی تکان داده شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.